viernes, 30 de septiembre de 2011

Hola!!

Sóc na Patricia Pinar Roig, tinc 21 anys i estic començant el Grau en Educació Infantil a la Universitat de les Illes Balears.

Com voreu més endavant i al llarg del curs al bloc de primer curs, sóc una persona que generalment escriu més del que llegeix, aixó es perquè escriure relats propis, històries i anècdotes m'encanta, de fet (i no es per presumir) he guanyat diversos premis per aquest fet a l'institut on he estudiat els darrers anys: L'IES Algarb.

Des de ben petita vaig anar a escoleta i, més tard, a l'escola de Jesús, on vaig tenir diversos professors que em varen marcar tant a bé com a dolent. El mateix em va passar anys més tard quan vaig arribar a l'intitut, on vaig haver d'acabar canviat-me a segon de batxiller perquè va arribar un pont on la situació era ja insostenible.

En acabar batxiller, vaig fer el cicle formatiu de grau superior de tècnic en activitats físiques i esportives a l'institus de Sant jordi de Ses Salines, així almenys vaig aconseguir llevar-me aquesta espina que tenia clavada de no poder fer Ciències de l'activitat física i l'esports com a carrera dels meus somnis a causa d'antigues lesions que no han acabat de guarir mai.

Però tristeses apart, aqui estic, amb tota la meva alegria contagiable, o aixó intento per fer la vida una mica menys amarga del que ja és.

Deixo una cançó que reflexa l'alegria que vull trasmetre a més de ser una peça que ballo bastant ja que, com a gran secret diré...que m'encanten els balls llatins com la salsa.



A veure com va aquest primer any...

Un petó a totes!
☺ ♥ ♫

No hay comentarios:

Publicar un comentario